62

گردش در صبح پاییزی


هوا خیلی خیلی سرد شده و طبق معمول ما مشکل گرمایشی داریم.

همه جا رو پر از شمع کردم و تو هال هم کرسی گذاشتم ولی باز کماکان سرده و ما گاها از بخاری برقی استفاده می کنیم که اونم موضعی گرم می کنه.

امروز صبح با همسر رفتیم بیرون و تو یه صبح پاییزی دل انگیز قدم زدیم و کلی عکس گرفتیم.


 







بعد از ظهر هم کلوچه پختم و ایندفعه از همیشه بهتر شد. من از زمان بچگی بعد از دیدن فیلم گلنار عاشق کلوچه شدم و تو این سالها بارها و بارها کلوچه پختم همسر هم مشتری پر و پا قرصشه.


 

نظرات 9 + ارسال نظر
نینا دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ق.ظ http://learningpassenger.blogfa.com

چه عکس های قشنگی چه کلوچه ای به به
چقدر جالب منم کلوچه رو از فیلم گلنار شناختم... از اونایی که به خرسه میداد...

آره یادته؟؟؟ طفلی گلنار.

زری دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ب.ظ

مرسی عزیزم از توضیحاتت و چه جالب من هم حقوق خوندم و در حال حاضر دانشجوی فوق مالکیت فکری دانشگاه بهشتی هستم. راستش را بخواهی بدجوری دلم میخواد حداقل برای چند سال ولو برای تحصیل از ایران خارج بشم. بدجوری فرانسه و بخصوص سوئد و فنلاند فکرم را مشغول کرده چون ظاهرا بچه ها راحتتر برا دکترا پذیرش میگیرند. و از ان طرف ترس از ندانستن زبان رسمی کشور برام خیلی بزرگه. برای کار که اصلا نمیشه هیچ کاری کرد مگر در شاخه های مرتبط با اقتصاد ادم ادامه تحصیل بده، برای ادامه تحصیل تو رشته حقوقی اقدامی کردی؟ اطلاعاتی داری؟مثلا همین جا که هستی؟دیدم حقوق خوندی خیلی خوشحال شدم ، ببخشید سوالاتم زیاد شد.

خواهش می کنم. راستش خودت حقوق خوندی بهتر می دونی به زبان فارسی اونهمه مشکلات داشتیم حالا شما تصور کن به زبان پرتغالی!!!! برای من غیر ممکنه. من الان مشکلی با محاوره و صحبت کردن معمول ندارم ولی برای درس خوندن به این زبان تا دلت بخواد بخاطر همین من حقوق و بی خیال شدم رفتم رشته ادبیات و فرهنگ انگلیسی رو شروع کردم اونم واحدا نصف پرتغالی و نصف انگلیسیه. اصلا یه وضعیتیه ها! بعد اصلا گیرم که بتونم این رشته رو بخونم کو کار؟ از بورس هم که تو این رشته ها خبری نیست. هزینه دانشگاه و زندگی هم الان همه جا خیلی زیاده که اگه بورس یا کار نداشته باشی غیرممکنه. ولی همسرم خیلی راحته چون رشته اش ریاضیه و زبان ریاضی همه جای دنیا انگلیسیه. الان همه اروپا و امریکا بحرانه کاره. مگر اینکه بخوای کارهای درجه 2 انجام بدی. همسر من فارغ التحصیله شریفه ولی اونم امیدی نداره به پیدا کردن کار مرتبط .

مهردخت دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ب.ظ http://mehrdokht-daily.persianblog.ir

پاییز همه جای دنیا قشنگه... وقتی آدم پاییزو از دریچه چشم یه دوست نگاه می کنه قشنگتر هم به نظر میاد...من عاشق اون غازه شدم...حالا چیکار کنم؟؟ :)
کلوچه هات هم خیلی خوشمزه و حرفه ای به نظر می رسند. . . باید بعد از یه پیاده روی پاییز خیلی چسبیده باشه. نوش جون

ممنونم مهردخت جان. غازه قابل تو رو نداره کافیه بهش غذا بدی تا دم خونه می یاد.

fiuna سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ http://gharibeeashena.blogfa.com

یعنی هوا اونجا اینقدر سرد شده یا تو سرمایی هستی؟ عکسات خیلی قشنگه . همیشه به گردش عشقولانه!!! این کلوچه ها با چایی آی میچسبه!!! نوش جونتون

سلام فیونا جان این روزا خیلی کم پیدایی چند بار سر زدم به وبلاگت نبودی؟ من سرمایی هستم ولی اینجا هم سرد شده. ممنونم آره تا چشمم و بر گردونم همسر 7 تاش رو خورد.

بهارک سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:52 ب.ظ http://ishouldfly.blogsky.com/

سلام مرجان جونم. چه عکسایی... خیلی خوشگلن. مخصوصا اون که برگای پاییزی عین سکه های طلا رو هم افتادن یاد دزدای دریایی میفتم که وقتی به گنجشون میرسن و نمای نزدیک گنج رو نشون میده تقریبا همین جوری سکه ها برق میزنن اصلا یه وضعی ادم میخواد زار بزنه از بس قشنگن...

مرسی بهارک جونم. از زیبایی شون نگو که خیلی دلبرن!

زری سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ

مرسی گلم از توضیحاتت. ظاهرا از این کلوچه ها هم نمیتونم بگذرم لطفا دستورش را بذار. مرسی

سلام زری عزیز ببخشید دیر جواب دادم چون این بار چشمی درست کرده بودم صبر کردم تا امروز دومرتبه درست کردم.
1 کیلو آرد ( 20 تا 23 تا کلوچه می ده)
ا لیوان شیر ولرم + خمیر ترش تازه ا ق غ + ماست نصف پیمانه+ روغن نصف پیمانه + کره آب شده نصف پیمانه + بکینگ پودر 1 ق چایخوری + شکر یک و نیم لیوان البته بستگی به ذایقه داره خمیر رو خوب ورز می دیم 2 ساعت استراحت کنه. برای داخل کلوچه من خرمای چرخ شده و گردو و دارچین ریختم. بعد بازرده تخم مرغ کلوچه رو رومال می کنیم طبقه وسط دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت یک ربع البته قبلش بهش سر بزنید.

لیلا چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

وای که عکسات بینظیره مرجانم .عکس اول شبیه همونه که مسابقه عکسمو بردی

ممنون لیلا جونم. آفرین دقیقا همون پارکه.

مهردخت چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ق.ظ http://mehrdokht-daily.persianblog.ir

امیدوارم خوب باشی

ممنون مهردخت جان خیلی رو براه نبودم ولی الان بهترم. به زودی می یام.

ف ف دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ق.ظ http://www.longliveahad.blogfa.com

چقدر عکساتون بی نظیره... به به سر صبحی دلم وا شد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد