53

امروز یه روز بارونی و دلچسب بود. بارون نه از اون بارون معمولی ها، از پشت شیشه بیرون دیده نمی شد. دقیقا شبیه سونای بخار!

من و همسرحال نداشتیم بریم بیرون. امروز رو موندیم و هنرنمایی کردیم.

همسر مهربون امروز برای نهار اولین خورشت کرفس زندگیش رو درست کرد، که عالی بود. درسته خط به خطش رو با هم صد بار چک کردیم و من دو سه باری رفتم و سر زدم ولی عالی بود. بعد از نهار هم تو یه عملیات بی سابقه خمیر پیراشکی درست کرد و بعد از یکساعت پیراشکی های خوشمزه رو میز بودن که صد البته تحت نظارت و همیاری بنده.

اینم پیراشکی های همسر



منم از صبح بساط بافتنیم ولو بود و مشغول بافتن یک کیف کوچولو برای خودم بودم که هم برام لذتبخش بود و هم همسر کلی تشویقم کرد. ( یه همچین زن و شوهر هنرمندی هستیم ما).



نظرات 8 + ارسال نظر
لیلا دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ

ماشالا به این همسر.قدرشو بدون افرین

fiuna دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ب.ظ http://gharibeeashena.blogfa.com

وای این پیراشکی ها چه خوش رنگ وروست. حتما خوشمزه هم هست. بدون کرم هم باید خوشمزه باشه. کیفت هم حرف نداره هردو باسلیقه هستید.

کرم دار بود ولی عکس برای قبل از جراحیه. آره واقعا خوشمزه بود. ممنونم فیونای عزیزم.

مرادیان زاده دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.aashenaa.persianblog.ir

سلام
آفرین به هر دو !

خوش آمدید آقای مرادیان زاده. ممنونم.

زری سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ق.ظ

سلام عزیزم من از این پلاشکی ها میخوام .رسپیش را بذار لطفا دقیق باشه و پیمانه ایی بگو نه گرمی . منتظرم و مرسی

سلام زری عزیز
رسپی پیراشکی:
2 پیمانه آرد رو با ا ق غ بکینگ پودر مخلوط کن 3/4 پیمانه شیر ولرم رو اضافه کن و سه ق غ روغن و در نهایت یک ق غ شکر. خمیر رو کمی ورز بده بعد از یک دست شدن داخل کیسه بزار و در جای گرم یک ساعت بمونه. *نکته: 1.خمیر رو نازک پهن کن 2. حمام روغن 3. داغ داغ بودن روغن.

مسافریادگیرنده سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ http://learningpassenger.blogfa.com

به به زن و شوهر هنرمند:)

الف.م دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

اینجا ایکون کف زدن و تشویق نداشت
آووووورین اووووورین
منم خیلی دلم خواست از این کیف ببافم . چند تکه بافتی ؟

این نوع بافت ستاره است و یک تکه بافته می شه. و فقط بندش که سرتا سریه جدا بافته می شه و در آخر بعد از استر دوزی بهش وصل کردم. نوع دیگه ای از بافت که بصورت دایره یا مربع یا اشکال دیگه ی هندسی ست تکه تکه بافته می شه و بهم وصل می شن که به اون تکه های کوچیک موتیف می گن که در آینده از همه مدلها عکس می ذارم. اگر دوست داشتید بهم بگید اطلاعات کامل تری براتون بزارم.

الف.م سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ب.ظ

مرسی

الف.م سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

من قبلن قلاب بافی نکردم اما الان دارم از اینترنت چند مدل موتیف تمرین می کنم. یه چیزایی یاد گرفتم

اگر منم بتونم کمکتون کنم خوشحال می شم بهم بگید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد