50

امروز صبح زود با همسر رفتیم بیرون البته به بهانه دیگه رفتیم اون انجام نشد ولی باعث شد یه پیاده روی حسابی بکنیم تو این هوای دل انگیز پاییزی.

الان یه هفته است که داره بارون می یاد همه جا خیس خیسه. ساختمون ها مثل موش آب کشیده شدن. انگار تو هوا پر از حس خوبه پر از انرژی، وای که چقدر هوای اینجا تمیزه........

چند روز پیش با شروع بارون لوازم ترشی خریدم و ترشی درست کردم و از روز دوم شروع به خوردن کردم.


.....................................................................................................

فردا اولین روز کلاس زبانمه یه مقدار استرس دارم احساس می کنم از پسش بر نمی یام از کلمه upper می ترسم. من دایره لغاتم فقط تو حوزه هایی که دوست دارم مثل هنر قویه ولی تو خیلی چیزهایی دیگه نه. باید تنبلی رو بزارم کنار لغت بخونم.

دارم یه تصمیم جدید می گیرم خیلی مرددم راستش بیشتر از تردید ترس از آینده است. امیدوارم که تصمیم درستی باشه. حس می کنم یکم منجمد شدم باید بجنبم ولی سر در گمم. 

امروز کلی کار دارم دیروز تنبلی کردم امروز باید جبران کنم خونه خیلی در هم برهمه یه عالمه لباس برای اتو کردن دارم. با این یه هفته بارون خونه بوی نم می ده موهای منم پر از پیچ و تاب شده.

الان مثل گیج ها دارم در و دیوار و نگاه می کنم که از کجا شروع کنم. 

شکلکهای بلاگ اسکای هم انقدر بد شده آدم دوست نداره استفاده کنه.





نظرات 4 + ارسال نظر
نینا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ http://learningpassenger.blogfa.com

ای گفتی بارون دلم بارون و بوی دل انگیز بارون رو خواست. از وقتی پاییز شده مرجان، منتظرم بارونم. اما میدونی که در ایران فعلاً بارونی نخواهد آمد
در مورد زبان اصلاً نترس. از اسم آپر نترس و من مطمئنم از پسش برمیای فقط باید بخوای و حسابی تلاش کنی.

امید وارم تصمیم درستی بگیری و منجمد نباشی عزیزم:* من یک سال و نیم منجمد بودم و نتیجه اش این شد که این مدت رو از دست دادم. اما این روزها دوباره حرکت رو شروع کردم. برات روزهای شادی رو آرزو میکنم. مراقب خودت باش:*

یکی از آرزوهام اینه که چند تا از ابرهای بارانزای اینجا می یومد تهران هوا تمیز تمیز می شد. امیدوارم از پسش بر بیام. از نوشته هات کاملا معلومه که حرکت رو شروع کردی برات خیلی خوشحالم. ممنون از آرزوی قشنگت. منم برات یه آرزوی مخصوص دارم امیدوارم همیشه پر از حسه خوب باشی دوست نازنینم.

لیلا سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

مرجان جون اخرش عکس از کوچه های بارون خورده و پنجره های اونجا نذاشتی.تصمیمتو حدس میزنم

حتما حتما می ذارم. چند تا گرفتم تو اولین فرصت می ذارم.

الف.م سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ب.ظ http://dahe40.blogfa.com

فکر می کنی اون ترشی ها حواس می ذارن برای آدم که بتونه مطلبتو بخونه ! خیلی خوشرنگ و لعاب شدن
حتمن موفق می شی

ممنونم.

لیلا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ق.ظ http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

http://www.pinterest.com/search/pins/?q=knitting%20doll

ممنونم عاشق این سایتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد