49

پیاده روی


اینبار تصمیم رو قطعی گرفتم. یه تغییر کلی تو رژیم غذاییم دادم و پیاده روی رو دوباره شروع کردم. با وجود تناسب اندام در حالت کلی از سایز شکمم راضی نیستم. مسیر کلاس زبان رو هم جوری انتخاب کردم که بطور اجباری پیاده روی زیادی داشته باشم. همسر مثل همیشه اعلام آمادگی کرده برای همراهی. تا هوا خیلی سرد نشده می تونم پیاده برم و بیام. امروز خیلی راجع به رژیم غذایی برای داشتن شکمی صاف تحقیق کردم تو چند تاشون خوردن آب و آبلیمو در حالت ناشتا رو پیشنهاد کردن بهمراه 10 دقیقه نرمش و پیاده روی. تصمیمم برای روز های شنبه هم پیاده روی طولانی مدت. دیروز مسیر ساحلی رو انتخاب کردیم و 6 ساعت پیاده روی کردیم. فوق العاده بود هم هوا هم دریا هم پیاده روی هر دومون جون گرفتیم.


 جزیره کوچک مرغان دریایی 

 




اون طرف رودخونه زیستگاه پرندگان مهاجره که امیدوارم شنبه آینده بتونیم بریم اونجا.

 فیلم من مادر هستم رو دیدم فیلم خوبی بود. حرف های زیادی برای گفتن داشت و موضوع اصلیش هم برمی گشت به تضادها یی که الان تو جامعه ایرانی باهاش مواجه هستیم و سر در گمی بچه ها نسبت به نقش و نسبت آدمها. امیدوارم که شعور جامعه نسبت به تفکیک جنسیت انقدر ی بالا بره که یه سری چیزها از تابو بودن در بیاد بچه هامون دخترها پسرها بتونن کنار هم بزرگ بشن و از بچگی نگاه انسانی بهم داشته باشن. که یکباره مثل این فیلم فاجعه ای به بار نیاد که منجر به نابودی انسانیت بشه. دست آخر هم چنین مجازات احمقانه ای در انتظار یه بچه باشه. هر وقت به رشته تحصیلیم فکر می کنم فقط می تونم بگم متاسفم. 

نظرات 7 + ارسال نظر
نینا دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ

چه عکس های قشنگی. چه منظره عالی!
نفهمیدم چرا گفتی هر وقت به رشته تحصیلیت فکر میکنی می گی متاسفی؟!

متاسفم برای قانون مجازات کشورم واسه ی وقتی که پشت اون میز و نیمکتها واسه یادگیری یه مشت پرت و پلا هدر دادم.
*راستی نینا من نمی تونم برات پیغام بزارم اون کد برام باز نمی شه. چند روزه دارم سعی می کنم.

نینا سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ق.ظ

در مورد قانون مجازات اطلاعات خیلی کلی دارم اما همین قدر میدونم که درست طراحی نشده.
جداً نمیتونی؟ :( چه حیف... آخه نظراتت رو همیشه دوست دارم. هم مثبت و با انرژیه و هم همیشه راجع به نظراتت فکر میکنم. حتی انتقاد هاتو دوست دارم مرجان :*

اگه تو قسمت تنظیمات بری درستش کنی ممنون می شم.

لیلا سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

نینا سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

مرجان این ربطی به setting نداره. برام عجیبه آخه خیلی ها تونستن میشه یک بار دیگه امتحان کنی؟ من مرجان میخوااااام

هیییییییییییییییییییییییییییییییی. درست شد. تا شروع به نوشتن کردم اومد . ولی قبلش حتی با گذاشتن این شکلک ها هم فعال نمی شد.

بهارک یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ق.ظ http://ishouldfly.blogsky.com/

به به میبینم که رفتی و برگشتی و مامان جونی تو دیدی و کلی سوغاتی آوردی و (یعنی بردی!) خیلی اتفاقای خوب دیگه... خوب خوب امیدوارم خیلی خوب و شاد باشی و دنیا به کامت باشه. خیلی از این که میبینم خوشحالی خوشحال شدم. به همسرت سلام برسون . موفق باشی.

سلام بهارک جون ممنون از لطفت عزیزم.

مهردخت دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ق.ظ http://mehrdokht-daily.persianblog.ir

اگر فرمول قطعی برای صاف کردن شکم پیدا کردی بنده شدیدا خریدارم برای امیدوارم شدن خودم هم که شده امیدوارم که موفق باشی

حتما یه پست براش می ذارم.

fiuna جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:27 ب.ظ http://gharibeeashena.blogfa.com

اگه اثر کرد به ما هم خبر بده. مثل اینکه دوستان هم منتظر نتیجه هستن. اگه هم نشد مگه شکم بزرگ بده؟ اونم یه جور قشنگی داره مهم اینه که یه نفر رو دوست داشته باشی چه باشکم چه بی شکم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد