42

من الان یک عدد مرجان تر و تمیز هستم و خودم دارم کیف می کنم. امروز روز نظافت و زیبایی بود. کم کم دارم آماده می شم. فردا امتحان پرتغالی دارم و دیگه امتحانات تمام.

امروز به مانیکور و پدیکور پاکسازی صورت و ماسک گذشت. از اونجایی که من تو همه کارهای هنری سرک می کشم. این کار هم از قلم نیافتاده. می تونم بگم همه کارهای آرایشی پیرایشی خودم و همسر رو  انجام می دم. سه روز پیش با کمک همسر موهام و کوتاه و مش کردم. البته این یه قلم کار رو بصورت کاملا تخصصی انجام می دم و اینور و اونور دوره زیاد دیدم. زیبایی همیشه برام دوست داشتنی و جالب بوده. و سعی می کنم برای هر مشکلی یه اکسیر طبیعی پیدا کنم.   البته از اونجایی که تو کشورمون خیلی این کار بصورت اصولی و علمی صورت نمی گیره  و همه چی تو میکاپ خلاصه می شه، من سعی کردم تو این زمینه مطالعه زیاد داشته باشم. و تصمیم دارم که هرگز خودم و به تیغ جراحی نسپارم. 

الان یه حسه عجیبی دارم مامانم کمتر بهم زنگ می زنه می دونم مشغول تمیز کردنه خونه منه هر چی اصرار کردم خودم می یام گوش نمی کنه. ( در نبود ما لوله طبقه بالایی ترکیده و آب خونه ما رو برداشته و کلی به در و دیوار و لوازمم صدمه زده) اگه سه چهار سال پیش بود کلی غصه می خوردم ولی الان دیگه خیلی برام فرقی نمی کنه. جون خودمون سلامت. 

کم کم داره دیر می شه الان یه خونه بهم ریخته و کلی کار و درس انتظار من و می کشه. 




نظرات 3 + ارسال نظر
نینا جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ

مرجان به ما هم از مطالعاتت بگو لطفاً . اتفاقاً منم خیلی دوست دارم این چیز ها رو یاد بگیرم. به ما هم یاد بده. خیلی بده درد میخوره. مخصوصا در مورد ماسک صورت. لطفا
آخ جون مرجان جونم داره میاد.... سفر خوبی داشته باشی عزیزم:*

چشم عزیزم حتما. آره واقعا بنظرم دونستنش خیلی واجبه. ممنونم. هم دارم لحظه شماری می کنم هم کلی کار دارم.

fiuna یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ق.ظ http://gharibeeashena.blogfa.com

چقدر خوبه که وقت برای خودت میذاری. من همه کارها رو میکنم اگه انرژی مونده باشه واسم خودم وقت میذارم که معمولا هم کم میاد.

آره خیلی خوبه کلی به آدم انرژی می ده.

لیلا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ق.ظ http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

خیلی حس قشنگیه اراستگی .خوب میکنی .

ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد