34

من الان شبیه اون عکسه که پایین گذاشتمم.

یه جورایی درب و داغونم که نگو.

الان یه دو سالی هست که تو فصل بهار دچار حساسیت فصلی می شم.

امروز رفتیم دریا تا برسیم انقدر عطسه کردم انقدر عطسه کردم که داشتم می مردم. خیلی چیز بدیه الان عطسه که می کنم کمرم درد می گیره و این عطسه ها باعث شده انرژیم تحلیل بره نمی دونم چیکار کنم.

پارسال یه یک ماهی طول کشید ولی خیلی زودتر شروع شده بود الان نمی دونم چرا اینطوری شدم. تو نت هم کلی سرچ کردم ولی چیزی دستگیرم نشد.

فکر می کنم دیروز کل خونه رو گردگیری کردم اونجا نقطه آغاز بود. امروز هم تو مسیر کلی با گل و سنبل عکس گرفتم. دیگه بدتر شدم.

این منم

اینم باعٍث و بانی

نظرات 2 + ارسال نظر
نینا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ

میفهمم مچی میگی! من از مرداد اینجوری میشم. حتی تو خواب هم عطسه میکنم!! از اون بدتر دماغم کلی باد میکنه و قرمز میشه. راهی هم نداره که خلاص بشم!

چه همدردی دردناکیه پس. من دیروز آویشن خوردم صورتمم باهاش شستم یکمی بهتر شدم.

لیلا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

ماسک هم افاقه نمیکنه؟خوب کردی عکس گرفتی

دیشب هم آویشن خوردم و هم صورتم رو باهاش شستم خیلی بهتر شدم ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد