32

طلوع صبح شروع دوباره زندگیست.

من از اون دسته آدمهایی هستم که خیلی به عرقیات و دمنوش و انواع و اقسام روغنهایی گیاهی علاقمندم. هر وقت می یام یه قسمت اعظم از چمدونم رو به این چیزها اختصاص می دم.

البته خوشبختانه سالهاست که با خرید اسانسها در بسته بندی های کوچک مشکل حمل و نقل و فضای نگهداری کم شده. دو سال پیش برای خودم دو تا اسانس کوچیکه گل رز آوردم (باریج اسانس). ولی رو به اتمامه امسال دوباره باید بگیرم. هر وقت استفاده می کنم کلی شاد و سرمست می شم . هم برای پوست عالیه هم برای اعصاب. 

دارم یه لیستی تهیه می کنم از لوازم مورد نیازم. مادر همسر دارن کم کم برام سبزی خشک می کنند. نصفیش هم مامانم به عهده گرفتن. امیدوارم تا من برسم کار سبزی ها تموم شده باشه.

دوستانی که تو مراسم سنتی گرفتن عرقیات شرکت می کنند جای منم خالی کنند.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نینا چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ

هوراااااا
مرجان دوباره اومد....یوهوووو..... دوستم اومد.....

سلام سلام نینای گلم. دوباره اومدم.

نینا چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ

عکس های خیلی زیبایی هستن....آخی.... پس بزودی میای ایران:)

تا 40 روز دیگه!

لیلا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

چه کارخوبی میکنی افرین ثبت یونسکوهم شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد