28

یه روز خوب


امروز از صبح سرحالم انگار تو فضا پر از انرژی مثبته. با بچه ها روز هفدهم فروردین رفتیم بیرون خیلی خوش گذشت. جای بسیار زیبایی بود. خیلی وقت بود گوسفند ندیده بودم البته گوسفندهای اینجا خیلی متفاوتند دنبه که ندارند هیچی به جاش دم دارند.

امروز صبح از همسر خواستم با هم بریم پارک سر کوچه مون که به نظرم بهشته واقعیه. رو تمامه چمنهای پارک پر از گلهای رنگارنگ شده. امروز هوا ابری بود . بعضی وقتها فکر می کنم آسمونه شهر واقعی نیست و نقاشیه. 

من عاشق بهارم بعضی وقتها ظزفیت اینهمه زیبایی رو ندارم.

امروز بعد از روزهای متوالی درس نخوندن و تنبلی کردن بالاخره کمی به خودم اومدم امیدوارم این ترم حداقل یکی دو واحد پاس کنم. تصمیم دارم تمام سعیم رو بکنم.

اینم چند تا عکس از پارک زیبای ما

 

 اینم طاووس زیبا ی نر که برای جلب توجه ماده پرهاشو باز می کنه و به محض دیدن طاووس ماده شروع می کنه به لرزوندن پرهاش به قدری سریع پرهاشو می لرزونه فکر می کنی طوفان شده.

   

نظرات 3 + ارسال نظر
Ali چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ق.ظ http://www.Thisissat1.tk

ها ها زدبازی

نینا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ق.ظ

عجب پارک زیبایی... خیلی قشنگه . کلی حسودیم شد مرجان درس بخونننننننننننننننننننننننن یکی دو واحد پاس کنم چیه باید همه رو پاس کنی تو میتونی . موفق باشی عزیزم

وای نینا این ترم همه درسهام پرتغالیه اونم از نوع زبانشناسی و گرامر پرتغالی من بعید می دونم خودشونم راحت پاس کنند. ولی چه کنم باید تلاش کنم.

NimA دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ق.ظ http://Darkknight.blogsky.com

shak daram inja iran bashe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد