27

سال نو مبارک


امیدوارم که سال بسیار بسیار خوبی برای تمام فارسی زبانها و تمام کسانی که نوروز رو جشن می گیرند باشه.

امسال عید خیلی خیلی به من خوش گذشت و چون هم زمان با تعطیلات ایستر بود دیگه بیشتر بیشتر خوش گذشت.

مامان همسر زحمت کشیده بودند و کلی چیز میز برای عید فرستاده بودند علاوه بر اونها منم کلی قطاب پختم که خیلی خوشمزه شدند و چون با استقبال مواجه شد تو طول عید سه بار قطاب پختم. 

اینم عکس سفره هفت سینم. آینه شمعدونمم کار دست خودم چون نتونستم اینجا چیز مناسبی پیدا کنم این و درست کردم و خیلی دوستش دارم. 

الان عجله دارم فردا قرار بریم گردش دسته جمعی برم لوازمش رو محیا کنم.



نظرات 2 + ارسال نظر
نینا شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ق.ظ http://learningpassenger.blogfa.com

مرجان عزیز، خوشحالم که عید بهت خوش گذشته :) هوراااا
امیدوارم امروز هم گردش دسته جمعی حسابی بهت خوش بگذره . منم عاشق گردش های گروهی و دسته جمعی هستم:)
خانم هنرمند آفرین... خیلی زیبا هستن. واقعاً آفرین به این همه خلاقیت و ذوق :) من واقعا تو این چیزها تعطیلم!!! سفره هفت سینت کلا خیلی قشنگه. خوش و سلامت باشی عزیزم :*

ممنون نینا جونم. سال اول یه بغضی تو دلم بود و دلم لوازم خودم رو می خواست ولی الان عادت کردم و با همینا شادم.

نینا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ

مرجان جان خیلی خیلی ممنونم که وقت گذاشتی و خوندی و از راهنمایی دلسوزانه و مهربونت ممنونم:* شاد باشی

نینای عزیزم امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد