20

تولد تولد تولدم مبارک!


امروز تولدمه هییییییییییییییییییییییییییییییییی!

من از اون روزهایی بدنیا اومدم که اگه محصل بودم امتحان داشتم مثل امروز!

صبح آخرین امتحانم و دادم موند فقط امتحان oral که اونم بی خیال کم کم آماده می شم.

ولی مشکل همیشه من این نمی دونم چند سالمه؟ یکی می گیه 29 تموم شد یکی می گه شروع شد یه همکلاسی داشتم 2 سال از من کوچکتر بود می گفت 23 سالمه؟؟؟؟؟؟؟؟

به هر حال دهه 20 رو به اتمامه 

امروز یه روز خوب بود از صبح یا پای تلفنم یا چت یا چت تصویری . از همه ممنونم بابت محبتشون دوستهای خارجیمم از نصفه شب شروع کردن و بیدارم کردن. ههمینطور از خانواده همسرم که توی این 6 سال هرگز تولدم و فراموش نکردند و تک تک بهم زنگ می زنند اون زمان هم که ایران بودم برام جشن می گرفتند. درست مثل خونواده خودم. با تشکر از همه

و اما قسمته مهم: همسر جان امسال من و کلی شرمنده کرده و دو مدل کیک درست کرده یعنی از صبح سر پاست. چیز کیک، و پای سیب. و کلی برام گل خریده من عاشق رنگ سفیدم کلی گل سفید خریده و مثل هر هفته یه رز سرخم کنارشون................

هدیه امسال همسر چند قسمت داشت 1) وجه نقد 2) یه پیراهن بافت بسیار زیبا 3) یه قاب عکس با یه عکس از خودم که خیلی دوستش دارم 4) از همه مهمتر اونی که خیلی براش ذوق کردم و اون خوب می دونه لوازم تحریر ! ههههههییییییی.

من الان یه مرجان خوشبختم .   

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ق.ظ

تولدت مبارککککککککککککککککک هورا......
خیلی تبریک میگم مرجان عزیز. امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی. وای من عاشق چیز کیکم.... به به.... امیدوارم سالهای سال در کنار همسرت جشن تولدت رو جشن بگیری عزیزم.

ممنونم دوست خوبم لطف داری

saloome یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ق.ظ

اگه بهمن 61 هستی 30 سالت شد.
اگه بهمن 62 هستی 29 سالت شد.

ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد