11

فانوس را بیار!شب را ورق بزن!

من هم صدای تو !تو همصدای من !

الان یه مطلبی می خوندم در خصوص میز چمنی 

یه طراح امریکایی این میز رو طراحی کرده به نظر من خیلی کار جالبی هر روز مثل سیزده بدر

من که عاشق این چیزهام  این هم عکسش!


اینجا دو سه روزه هوا ابری ولی هنوز بارون نیومده برگها همه زرد شدن و ریختن پاییز کم کم داره خودنمایی می کنه!

باید همین روزها برم دریا تا هوا سرد نشده با آب بازی خداحافظی کنم هفته پیش رفتیم دریا می شه بگی از زیبایی غیر قابل وصف بود آب دریا عقب نشینی کرده بود و یه سری صخره هایی که معمولا زیر آبند اومده بودند بیرون تو هر کدومشونم یه حوض کوچولو درست شده بود و ته حوض هم پر از جونورای  کف دریا بود یه آب زلال و خواستنی.


نظرات 2 + ارسال نظر
مسافر یادگیرنده چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

این تصویر دوم ، واقعیه؟یعنی منظورم اینه که خودت گرفتی و محل زندگیته؟ خیلی خوشگله حس خوبی به آدم میده

نه محل زندگی من نیست یه عکس از تو نت اره پر از حس خوبه !

مسافر یادگیرنده پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ق.ظ

امیدوارم که در درس هات موفق باشی...مطمئنم که از پسش بر میای. کلی انرژی مثبت برات میفرستم:)

ممنونم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد