7

اینجا بودن با وجود مزیتهای فراوونی که داره یه عیب بزرگ داره اونم کمبود یه یه دوست خوبه یه همجنس یه همزبون یه همراه ، وقتی تو کشور خودت هستی انقدری آدم می شناسی که می تونی با چند تاشون همدل و همراه باشی البته نه اینکه با خارجی ها نشه ولی به نظر من  اون حس ها ، اون خاطرات مشترک تو دوره های تحصیلی اون درد مشترک که دوستی رو می سازه، آره بعضی وقتها آدم با درد مشترک می تونه دوست پیدا کنه مثلا ما دهه 60 ها بچه کوچولوهای جنگ ، تو دوره گیر دادنهای الکی تو مدرسه بزرگ شدیم و ما چه اصراری داشتیم مقاومت کنیم مثلا سر شلوار مشکی پوشیدن یکی نبود بهمون بگه تو که مانتو شو پوشیدی اصرارت واسه شلوار مشکی چیه ، من دبیرستانی می رفتم که اولا مانتو شلوار آبی دوما سبز سوما طوسی می پوشیدن ما هم تو اون رنگ و وارنگی اصرار واسه شلوار مشکی داشتیم!

خاطرات من می تونه واسه یه دوست خارجی جالب باشه ولی نمی تونه درکش کنه چون حسش نکرده منم چون خیلی آدم حسی هستم خیلی نمی تونم احساس صمیمیت کنم واقعا سخت .

یا اوایل که تازه اومد بودم اینجا  از رو ناچاری با چند تا هم وطن می چرخیدم که هیچ ربطی بهم نداشتیم جالب بود وقتی با هم حرف می زدیم حس می کردم هر کدوم واسه یه کشور مجزا هستیم خیلی از اتفاقات مهمی که تو کشورمون افتاده برا اونا بی معنی بود  یا خیلی چیزهای دیگه.

ولی  به برکت وجود اینترنت می تونم دوستهای خوب مجازی داشته باشم حسنش این که اول می تونم با احساسات  دوستام آشنا بشم و بعد  از بینشون انتخاب کنم این برای من یه تجربه خیلی خیلی دوست داشتنی .



نظرات 2 + ارسال نظر
site01 جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.site01.asso.st

98560606578آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.asso.st

مسافر یادگیرنده جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ http://learningpassenger.blogfa.com

مرجان عزیز این حس تو رو از خیلی از آدم هایی که رفتن میشنوم....حق هم دارید. اما میدونی... من فکر میکنم در ایران هم این روزها آدم ها خیلی تنها هستند... و بهترین دوستشان همسر و اینترنت است!حالا شاید کمی اغراق باشه . آدم های زیادی دور و برمان هستند اما مکه با چند درصد آنها حرف مشترک داریم؟شاید در ایران اوضاع بهتر باشه اما در هرحال همه ما تنها هستیم. امیدوارم بتونی در پرتغال (اگه اشتباه نکرده باشم:)) دوستان خوبی پیدا کنی مخصوصا اینکه درس میخونی(اگه اشتباه نکرده باشم) و در اجتماع هستی:)

ممنونم دوست خوبم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد